30 oktober 2007

Besviken!

Så sista avsnittet av 'Sopranos' var lite av en besvikelse..man fick ju aldrig riktigt veta vad som hände...ett stort mörkt tom-rum, man får liksom gissa sig till ett slut & inte ens det kan man ju göra...VAD HÄNDE??..

Var ute igår (på Durrr-club) mina favorit djs (2MANYDJ's/Soulwax) spelade, dom e sååå otroligt bra, jag önskar att jag kunde djs så bra som dom..ska banne mig lära mig =)
I alla fall...klubben var full-packad & 'ungdomarna' där var också fulla/packade..jobbigt,vissa av dom betedde sig som fjortisar & kan ej kontrollera varken sig själva eller sitt drickande...frågan återstår dock..KAN JAG själv kontrollera mitt eget drickande?!(hmm..tål att tänkas på innan man gnäller på andra) & dessa 'ungdomar' & e jag liiite bitter för att jag börjar bli äldre & därav märker av eventuell ålder-skillnad på ett annat sätt!?Drygt, men det e nog så det tyvärr ligger till!

Nu blir det ett till NYTT avsnitt av 'Desperate Housewives' för mig...avsnitt 5 på säsong 4, spännande!!

Inga kommentarer: