23 oktober 2007

hey mambo...mambo italiano!

Jag har börjat plugga italienska, det e så himla kul!
Jag försökte mig på franska innan..grammatiken blev alldeles för svår & min lärare var inte särskilt inspirerande därav bestämde jag mig för att prova ett nytt annat språk även om både franskan & italienskan påminner om varandra grammatiskt så e italienskan som sagt mycket mycket roligare (än så länge...haha)

Här i London börjar det bli otroligt kyligt, inte roligt alls!
Mitt rum blir så grymt kallt, vet ej varför men misstänker att fönstren inte e täta nog,illa, får sova med 2 täcken,det e drygt!
Kylan här blir mer igenom-trängande än hemma i Sverige, där "förbereder" man sig bättre för kallt väder, här blåser det så himla mycket också & det hjälper ju inte när det e så här kallt, då blir det ju bara värre!

Inga kommentarer: