21 januari 2008

Huvudvärk.....

Jag har en gång i begynnelsens tid sagt att jag gillar att vara student..det stämmer jag GILLAR att vara student..det jag INTE GILLAR e att plugga..jag HATAR verkligen att plugga,pluggandet tar aldrig slut särskilt inte nu e ju inne på mitt tredje år, den sista terminen..det kommer vara 3 månaders non-stop-plugg & uppsats-skrivande, jag hoppas verkligen att jag får ett scysst, roligt & väl-betalt jobb efter allt detta!!!!

Jag har börjat packa min två 25 kilos fedex boxar (ohh-my-gooood) i denna ena ligger det BARA skor/boots/stövletter..shit..vilket betyder att i den andra måste jag klämma ner cd-skivs-fodral (ca 200st) böcker OCH väskor+kläder..25kg i dont think so..wish me luck!

I natt vaknade jag 2 gånger av att Gizmo spydde i sängen (not nice)
Jag vet inte varför heller..jag har verkligen inte matat honom annat än hund-mat & hund-godis, Kajsa har en teori om att han kanske e en gravid-hona som e morgon-sjuk..tror jag icke..han e kille helt säkert så som han håller på att hund-juckar med min stackars mjukis orm (Wolmar kallad, för dom som minns honom..han har redan vart med om så mycket & nu detta!)
På torsdag ska jag ta Gizmo till vetrinären & fixa micro-chip,pass & sprutor så han kan komma med mig hem till Sverige i sommar..det kommer bli en dyr historia, men det e värt det..antar jag!

Inga kommentarer: