26 januari 2008

i flyttar-tagen...

i morgon flyttar Kajsa & jag (& Gizmo) in i vår nya lya..känns lite deppigt att lämna denna lägenhet & detta rum, har ju ändå bott här i 3 år nästan men ska bli skönt att slippa bo i större kollektiv, i nya lägenheten e det ju bara jag & Kajsa & så kommer ja ju inte bo där så värst länge eftersom jag planerat att flytta hem i maj/juni!

Drygt e det också att jag inte kommer ha internet på ett tag eftersom vi måste beställa det & får det installerat men då ska jag väl ta i tillfälle att plugga lite & läsa lite böcker innan skolan börjar igen om 2 veckor & så har jag ju min teve & dess digital kanaler så jag sitta hemma & kolla på teve & såklart gå lång promisar med Gizmo..men jag hoppas dock att det kommer gå snabbt att få internet installerat!

Inga kommentarer: