24 februari 2008

Bitter summering!

En summering av händelser & små företeelser under dagarna jag ej bloggat nått..eller kommit på efteråt vad jag glömde blogga om!!

Mitt e mitt: (OCH jag menar allvar)
Nått av det värsta jag vet e när folk man bor med (gäster,systrarna,rums-kompisar) lånar ens saker..inte nödvändigtvis ens kläder..men mat (särskilt om man tar det sista av nått..t.ex bröd,pasta,frukt), tvättmedel,hygien-artiklar (tvål,munvatten etc) eller vad det nu kan vara..utan att fråga innan om man får låna..men INTE bara låna..& om man nu måste låna gör det utan att bli "upptäckt"..sånt kan jag bli riktigt irriterad på =(

Bitter, kanske e jag bitter..möjligen litegrann men jag kan inte fatta varför vissa hakar upp sig på detta med killar..jag e heller lite av en "ladette", one of the guys än värsta tjej-tjejen som fnittrar fjantigt åt dåliga skämt, lägger till med falsk fejk-röst,slänger med håret (ok..jag har kort hår just nu så kan ej slänga med håret..ok!?) & 'klipper' med ögonfransarna...stör mig vekligen på tjej-kompisar som lägger till med denna fjantiga fejk-röst..typ låta som nån blåst-telefon-sex-barbie-docka,jag kan inte ens ändra min röst..den e djup,mörk & hes (deal with it)..& annat störnings-moment e tjej-kompisar som vill ha "hjälp" att skriva sms/svar till killen/killarna i fråga...varför ska det vara så svårt att kompilera ihop ett sms?!!just do it (som nike reklamen säger..iaf här)..jag skulle bara kompilera ihop nått casual..varför hålla på att komplicera allt & verka lite svår-tillgänglig..eller i värsta fall..lite för tillgänglig..
TJEJER: Läs boken "the Rules" & få lite tips....typ..(denna bok för tjejer,tips/råd om dejting,killar & dylikt)..har dock ej läst den själv men blivit "anklagad" av en kille för att gjort det...(jag har väl mina egna rules..haha)
KILLAR: Läs (inte) boken "the Game"..typ samma sorts bok fast för killar..men skulle tro att den e något grövre..hmm..säkert!!

Inga kommentarer: