14 februari 2008

vad jag HATAR!!

Jag hatar följande:
1) Shoreditch - Jag vet att detta e det området jag spenderade 3 år av mitt liv..antagligen 3 av dom bästa åren i London men vid närmare eftertanke så hatar jag nog nästan det området..mest pågrund av alla "wannabes" (fashionistas,rock-stars,"känidsar"=folk som TROR att dom e kända fast dom inte ens "kända" utanför Shoreditch-gränser..) & jag hatar också alla media/mode/musik-facister som hänger/bor/jobbar i Shoreditch, dom e oftast otrevliga,pretantiösa & självupptagna...and the liste goes on and on..
2) Tunnelbanan - Jag fullkomligen hatar tunnelbane-systemet här i London..att åka till jobbet (om jag har tur) e det raka spåret med en linje (i värsta fall byta en gång)..till skolan (i värsta fall) måste jag åka 3 OLIKA linjer för att nå mitt mål=universitetet (i bästa fall) blir det bara 2 linjer..men det värsta bytet MÅSTE jag ALLTID göra för att komma till skolan & det e i Kings Cross, världens värsta tunnelbane-stopp..otroligt mycket folk JÄMT..värst dock e så kallade "rush hours" antingen på morgonen (då alla kontors-"råttor" ska TILL jobbet) eller på kvällen (då alla kontors-"råttor" ska hem FRÅN jobbet) dom ser en inte..dom plöjer rakt in i en för att hinna med sina tunnelbaner eller hamna på rätt perrong, dom skiter fullständigt i om dom springer in i nån, knuffas eller e allmänt otrevliga..(j*vla piss-råttor helt enkelt!)
3) London - Jag hatar nog ALLT med London just nu..tunnelbanan,folket,klubb-livet,musik-scenen,jobbet,skolan,maten,vädret,tiden,livet..
jaa..ALLT!!
Och imorrn e det alla hjärtans j*vla dag...det hatar jag med..får "firas" ensam i år igen...nja..man kanske inte firar det så skit samma...& så har jag ju Gizmo då e jag aldrig ensam =)

Inga kommentarer: