19 mars 2008

Dag 3 = 3000 ord!

Ja, som jag konstaterade igår att med denna takt e jag banne mig klar med min avhandling på söndag....3000 ord till=3 dagar till, jag jobbar ju på lördag så räknar inte med den dagen..känns j*vligt bra faktiskt såvida jag inte stöter på nåt hinder imorrn, denna research kräver noggrann läsning & hittills har det gått ganska smooth men en "käpp i hjulet" & allt går åt pipsvängen...drygt!

Idag kommer Marie hit & fikar, hon dök tyvärr inte upp på förfösten i lördags det gjorde ju dock inget eftersom jag själv var så himla seg!
Vår kompis Yurie i Japan har tydligen gjort en ring åt mig, så jag e väldigt excited hoppas bara Marie kommer ihåg att ta med den.
Yurie e smyckes-designer & hon gör jätte fina halsband/armband/ringar =)
Förhoppningsvsi kommer hon grejja en hemsida snart så man kan kolla & beställa smycken därifrån hoppps jag!

Apropå lördagens "äventyr" jag tog tyvärr inga kort men tror att Cajsa gjorde det, så om/när hon mejlar över dom till mig så kommer det finnas bild-bevis på facebook..KUL..bilder på en massa fulla svennar & britter!!

Inga kommentarer: