17 mars 2008

dissertation,avhandling..call it what u like!

Jag försöker verkligen med att skriva på min dissertation=avhandling..det gör jag, försöker alltså..men det går skit!
Ahh..jag orkar inte, sure, jag har valt ämnet själv & ska skriva om "crowd safety at live events" men jag e piss-trött på det..mest på all research, hade det inte vart för all research utan hade man få hittat på allt då hade jag redan vart klar =)
Avhandligen e på BARA 6 500 ord, vilket inte e så farligt mycket, dom flesta avhandlingr ligger ju på runt 12 00-15 000 ord men nu e det ju så att jag inte har BARA avhandlingen att skriva utan oxå 3 andra uppsatser & orkar inte researcha mer..om man nu kan kalla surfa nätet för att researcha?!
Jag behöver RIKTIGA böcker OCH tidnigar av olik slag,journals/magazines oxå..(BLÄÄÄ) en massa annan sorts research för att "backa upp" all info som MÅSTE finnas med i min avhandling...bara 6 veckor kvar..sen e det dock slut-pluggat för denna gång!
Funderar på att göra en masters/magister examen, men avvaktar med det ett tag, orka inte plugga mera!

Inga kommentarer: