2 mars 2008

Jag hatar flatmates!

Det e söndag & kl är nu exakt 7:56 (UK-tid) & jag har vart uppe sen kanske kl 6:30 tack vare en högljudd j*vla flatmate......här visas ingen respekt för sovande folk en söndag morgon..HATE IT!!
Jag e otroligt trött & skule gärna ha velat sovit ut (det e ju söndag trots allt) MEN nej..då stormar min flatmate in i lägenheten, full & med sällskap..men det e inte första gången jag har blivit brutalt väckt på detta sätt...eller det faktum att hon e allmänt högljudd när hon pratar i telefon etc..men nu e jag j*vligt trött på det..jag vill SOVA!
Jag gick en promis med hunden kl 7:05..sen kom jag hem smällde lite extra hårt i dörren, satte på teven högljutt & körde igång en tvätt i tvättmaskinen..haha...don't mess with Tess..& most importantly: DO NOT mess with Tess's sleep =)
Jag loggar ut nu..kl e 8:02, GOD MORGON (för somliga)!

Inga kommentarer: