18 mars 2008

nu j*vlar rullar det på!!

Dag 2: avhandling/dissertation-skrivande!
Jag har idag "brain-stormat" & researchat som en tok (yeah,right..INTE) & jag har hittat nåra riktigt bra internet-sidor som jag ska använda i min avhandling...har skrivit 2000 ord redan...på 2 dagar..så 4000 ord till=4 dagar till sen borde jag vara klar..typ...som ni förstår kommer detta kanske inte bli den bästa avhandligen som denna jord skådat MEN det skiter jag fullständigt i =) så klart, det kan jag säga nu men 20 years down the line kanske jag komme få ångra detta bittert..men man lever ju i nuet ändå, & "past is past & something i put behind me", så det så!!

Vad mer..jo,polis-pådrag utanför huset igen..andra gången inom loppet av en vecka, man bor i ett händelsernas centrum, spännande/orocäckande, beror nog på hur man ser på saken men så länge man själv inte e involverad går det väl an!!
I övrigt verkar detta område helt ok..många asiater, polacker, svenskar & fyllon, en härlig mix..så som det ska vara..eller!?haha..

Inga kommentarer: