14 mars 2008

saker & ting!

Jag har skit mycket saker som jag måste få hem på nåt vis..hmm...mest böcker, kläder & skor så det blir väl en fedex runda till...såvida inte nån har lust att komma ner med nåra stora tomma resvsäkor & hämta hem mina grejjer??!!I
Inte för att jag vill men måste håva in lite extra cash, så jag ska försöka få lite extra timmar i sko-affären...eller puben, får se vem som nappar först...såvida jag inte får tillbax tillräckligt på skatten här då tänker jag INTE jobba nått extra!

Har skrivit klart en av mina 3 uppsatser, det känns bra..& nu har jag 2 veckors påsk-lov så då ska jag ta bara sitta inne & plugga, tråkigt men vi har typ bara 6 veckor kvar i skolan & då måste allt vara skrivet, klart & inlämnat..stressigt värre!

Imorrn, har vi förfest/inflyttningfest här i vår lägenhet, kommer väl vara runt 10 pers,vilket e lagom, får se om vi drar ut nånstans efteråt, men det kan vara trevligt & bara sitta hemma/inne & snacka & dricka lite vin/sprit =)

Inga kommentarer: