25 mars 2008

skållad =(

Jag e så klantig..jag lyckades på nåt mystiskt vis tappa min te-kopp med supervarmt tevatten rakt på min hand..det gör så fruktansvärt ont =(
Har sköljt handen med kallt vatten men det gör fortfarande ont..det liksom "dunkar" i hela handen & svider..känns varmt, ungefär som att handen har fått feber..typ!!

Idag var det strålande sol när jag vakna så då tänkte jag ta mig en långpromis efter att pluggat lite..eftersom jag e så himla uttråkad måste ut & röra på mig..men jag pluggade som sagt i nåra timmar på morgonen..1000 ord kvar på min avhandling nu..inte långt kvar alls..sen bar det av..LÅNGPROMIS...!!!
Jo, tjohejdu, det blev det INTE! När jag väl kom utanför dörren kände jag att det fortfarande var svinkallt ute & så klart så blev det molnigt..no more sunshine!
Blev en mindre promis..better then nothing antar jag, hunden blev ju glad iaf!

Inga kommentarer: