30 mars 2008

sommartider..hey hey sommartider =)

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, äntligen så har det blitt sommartid & banne mig e det inte lite ljusare ute på kvällen redan jooo...ehh, kanske inte än men snart så!
Idag var det dock verkligen vår här..äntligen åt det med, så himla nice, jag & Cajsa tog en långpromenix med Gizmo längs Regents Canal muy grande nice måste jag säga =)

Imon kommer Nettan & Christian hit, det ska bli kul..shopping & sightseeinga ska det bli, & så får dom se hur vi bor & hur se Gizmo så han ska få sig ett bad idag så han e fin & fräsch & luktar gott well så gott som en HUND kan lukta iaf..
Ska väl dra med dom till nån klassisk Engelsk pub oxå & dricka en pint (eller 2 hehe) & käka fish & chips..hmm..not nice but hey..it's bloody British culture..jaa det & curry så får väl bli båda fast inte på samma dag kanske..

Nej, nu ska jag skölja ur min hårfärg eftersom jag håller på att färga håret (doooh) & sen e det CSI-sunday på U.S5 = 5st CSI avsnitt på raken blandat med både New York, Miami & Las Vegas avsnitt, en söndag kan verkligen inte få en bättre avslutning tycker jag =) & imon ska man tilllbax till uni, nu e det verkligen slut-tampen, bara typ 6 veckor kvar nu..tjohoo..6veckor kvar till graduation..& ovissheten & arbetslösheten..nåja..det e iaf sommar då..hey hey!!

Inga kommentarer: