24 mars 2008

verkligen uttråkad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag e så ruggigt j*vla uttråkad...har suttit framför datan HELA dagen & försökt skriva klart min avhandling (NEJ!..den e inte klar ännu...som jag förutspådde!)
Trodde att med min skrivar-takt skulle den varit klar igår..men söndag e ju "day-of-rest"..så det hände inte så mycket med skrivandet då.
Det känns fortfarande som söndag dock..det e lustigt & nu har snart hela mars kommit & gått, tiden går verkligen snabbt, det e läskigt & om 2 månader fyller jag år..hujeda mig!!

Här snöar det till & från, dock blir det inte samma sorts snö som hemma, den hinner inte ens landa på marken för den redan smält bort..fast nu ser jag från mitt skrivar-fönster att kommer det nån sorts snö, ser mer ut som hagel men det lägger sig på marken iaf UTAN att smälta..direkt!
Var ute & gick med hunden förut & det var helt ok väder då, inget snö..eller regn bara kallt..så kallt att man fryser fingrarna av sig, det märker man om man pratar i mobiltelefon med nån när man ute & går..jag kan alltså inte prata i telefon då, för kallt..för fingrar,blääää!!!

Inga kommentarer: