13 april 2008

CSI: Las Vegas,Miami, New York!

Söndagar har ett j*vla bra avslut o ch med 5 avsnitt av CSI från alla 3 upplagorna..New York, Miami & Las Vegas..Tove ska komma över & ha CSI-maraton med mig, kul!!
New York e den som e mest "gory", blodigast & har grymmaste brotten medans Miami har..HORATIO...det e komik för han ska vara en sån karaktär..som man bara vill driva med & så Las Vegas med Grissom i spetsen..e inte dom lite mer "proffsionella"!?...i alla fall, en bra avslutning kommer det bli!!

Jag har idag suttit & pluggat med min PR/Marketing uppsats en ca kl 10:00 i morse...kl 17:00 la jag ner för idag..har nu mejlat en del folk för mer info..BARA 800 ord kvar dock, det e bra =)
Imon ska den avslutas alternativt att jag börjar med min Event Strategy uppsats på 3000 ord..2 veckor kvar till deadline nu...

Inga kommentarer: