27 april 2008

sinnessjuk, galen,tokig,mental!

Det känns som om jag håller på att förlora föståndet...det känns inte så himla bra, jag håller verkligen på att bli tokig OCH lite smått panikslagen övder den stundande hemflytten!
Tack gode g*d har jag ju 5 veckor kvar..5 VECKOR KVAR ATT HITTA NÅN TILL MITT RUM I LÄGENHETEN, det e svårt..e jag för tidigt ute? eller vill ingen bo i Whitechapel?det som e så fiiiint & berikat med så mycket historia inte minst tack var "käre" gamle Jack the Ripper som härjade här på 1800-talet..det e ju inte så att han e kvar nu..
ALLT MÅSTE ju klaffa för nu vill jag verkligen flytta hem..det vill jag verkligen..& om jag vill ha en påminnelse att jag sagt (skrivit) detta i den kalla-kyliga-minusgraders snö-täckta-decmber-vintern hemma i Sverige om ett halvår (TYP) så kan jag ju alltid gå tillbaka till dagens datum 27 April & se med egna ögon..Jag skrev VERKLIGEN att jag VILLE FLYTTA HEM....TILL Sverige..hujeda mig..
Så nu hoppas jag att jag hittar nån till mitt rum så jag kan komma hem & frysa arslet av mig i december..så håller jag käften sen & stessar ner litegrann om det e möjligt..

Inga kommentarer: