5 april 2008

sönder-stressad..

Jag håller på att stressa ihjäl mig, det känns inte himla så kul =(
Jag har så mycket att göra i plugget dom närmaste 3 veckorna... 2 x 3000 ords-uppsatser..inte ens börjat på nån av dom..
Jag måste få in nån sorts extra inkomst så jag kan boka alla tåg/båt/flyg-biljetter som krävs för min hemflytt i juni
Får oxå panik över det faktum att jag måste hitta nån till mitt rum när jag flyttar hem, att sätta in en annons i "gumtree" borde ordna det men om inte???!!!
Måste oxå lära/träna Gizmo att sitta/ligga/vara i sin nya transport-väska som han hatar & får panik i just nu, har ju dock 2 månader på mig att träna...annars måste jag be vetrinären om nått lugnande till han, han måste ju sitta ca 90 minute i väskan på båten & sen ytterligare 2 timmar på flyget i den....stackaren =(
Ska bli skönt att komma hem i sommar & chilla..för då e all denna stress över!!

Inga kommentarer: