18 maj 2008

am I insensitive...??

Jag e fundersam..e jag okänslig?? e det så??
En vän som jag träffade på den lilla gathering vi gjorde hemma hos Kristin innan vi drog ut i går blev upprörd/lessen på en oimpad min som jag tydligen gjorde i går..jag visste inte ens att jag kunde göra oimpade min but fair enough..idag hade vi en mindre "show-down" gällande detta på MSN..jag kände mig utsatt för hon frågade mig igår vad jag tyckte om en viss sak efter att hon påstår sig ha fått DENNA min..jag svarade väl nått som hon kanske inte tyckte var så imponerande MEN om man inte själv e nöjd med nått då lyser det igenom & man kan se det på denna person men igår tycket jag att jag fick orden lagda i munnen på mig..jag sa inget elakt, gjorde ingen oimpad min...jag har dock varken tid/ork/lust att göra en massa impade miner jag har så j*vla mycket annat att tänka på i mitt lilla liv just nu...
Om så e fallet, fine..i am sorry but really..i am confused!

Inga kommentarer: