14 maj 2008

brandmän, poliser & jag!

Idag har jag råkat på både brandmän & poliser..snygga sådana oxå!
Jag var ute & promenerade med Maria i Victoria Park då stoppade ett gäng brandmän oss & började prata om brandvarnare...2 av dom (brandmännen alltså INTE brandvarnarna) var snygga..sen promenerade jag hemåt & ser 2 polis bilar utanför vårat hus..tänkte att dom kanske var inne på betting-shoppen för det blir det ofta bråk..men icke upptäcker att våran framdörr blivit insparkad.."åhh nej" tänkte jag..inbrott! Sån tur att jag hade med mig Gizmo & att jag nästan skickat hem allt utom mina cd-sivor & datan..men det var det inte, nån hade ringt & anmält en kvinno-misshandel i våran trapp-uppgång, men det e bara 4 lägenheter här, 2 e tomma & så e det vi & våran granne men ingen misshandel här inte..så poliserna gick..en av dom var ganska snygg..hehe!
Ska iväg om nåra timmar, på mitt sista Indiesexual på Catch..sad but true, nu har jag bara 3veckor kvar i London.."the final countdown.."
Ska ut i helgen men en hel del folk & min kompis Susanne ("Färgis") e här & hälsar på så hon ska med ut, det ska bli kanon kul =) det e ju min sista helg i East London...det kommer kännas deppigt men men..i'll be back..för att hälsa på!

Inga kommentarer: