23 maj 2008

the final countdown....

Nu har nedräkningen börjat...nu har jag mindre än 2 veckor kvar i London, ska bli skönt för jag så nedrans trött på att vara här nu..vill komma hem till Sverige & chilla lite dock betyder det ju oxå att jag kommer hem till ovissheten eftersom jag inte har nått jobb vilket betyder att jag inte får/har nån inkomst..drygt!
Just nu sitter jag i Muswell Hill hemma hos Louise & Gary..jag sitter i deras trädgård & softar..Gizmo & Ruby leker som galningar här bakom mig..går verkligen vilt till!
Snart ska jag iväg till vetrinären med Gizmo & fixa dom sista sprutorna så jag kan ta med han hem till Sverige utan problem & så ska jag fixa lugnande medel till han så han inte 'freakar' ut på både båt & flyg resan.
Sen ska jag på middag i Tower Hill, hemma hos min klasskompis Austeja, vi ska äta Litauisk mat eftersom hon e därifrån, det ska bli trevligt & spännande.
Hej för nu...

Inga kommentarer: