12 maj 2008

guitar hero..!

Ann-Sofies gitarr som jag har haft "vårdnaden" om sen hon åkte hem för typ 3-4 år sen ska nu bli "bort-adopterad" till Kristin.
Kristin införskaffade boken "Guitar for dummies" & kan i princip bara spela ett intro...ett Oasis intro till låten "Live Forever".."maybeeeeee, i dont really want to know..." det e allt hon kan, jag vet detta för att jag bodde med Kridtin när hon BÖRJADE ÖVA & allt man kunde höra från hennes rum var..."maybeeee...maybeeeeeeeee....maybeeeeeeeeeeeee" om & om & om igen..tills man blev galen men så fort jag hör den sången nu så tänker jag på den första tiden i Shoreditch & Krsitins ljuva (hmm...) stämma & en omstämd gitarr.. L-O-V-E-L-Y..NOT!!
Nu ska jag titta på lite mer Sex and the City avsnitt..jag som trodde jag var så insatt i det programmet men ICKE..så nu streamar jag ner dom online & börjar typ om från börjarn..dock vill jag ju se filmen när den har premiär, vilket borde vara mycket snart, iaf här i London...

Inga kommentarer: