9 maj 2008

hot..hot..heat!!

Idag var jag & Jannica (& Gizmo) ute & promenerade i Hyde Park, en park som jag underskattat, jag har alltid tyckt den var för stor & ganska inte så mysig som dom flesta andra parker här i London som t.ex Regent Park eller Victoria Park men idag tyckt jag att Hyde Park vara enastående..e det kanske för att jag ska flytta hem!?hmm...nej, jag har nog bara underskattat den..
Dagens väder började lite disigt men mot eftermiddagen blev det riktigt fint & otroligt varmt..dock klagar jag inte för detta väder e så otroligt härligt!!!

Imorrn flyttar min nya flat mates in, jobbigt men som tur e ska jag bara bo med dom i ca en vecka, så i will survive...sen flyttar ju jag till Louise & Gary i Muswell Hill & ska bo där mina sista 2 veckor!!
Nu ska jag kolla på "Benidorm"på ITV catch up.. det e sjukt kul =)

Inga kommentarer: