7 maj 2008

rosé vin & parken...

Nu ska jag ta med mig Gizmo ut till en mysig park som ligger här längs Themsen..vi ska möta upp med min klass-kompis Austeja & vi ska dricka rosé vin..min favvo i solen & värmen =)

Rummet e taget!! En väldigt påstridiga kille+hans flickvän tacka JAAA, till rummet..hela lägenheten faktiskt så nu e det ordnat så nu inväntar jag bara nästa oros-moment som jag hoppas INTE dyker upp...men kommer inte kunna slappna av helt förrän jag sittar i mammut+pappis trädgård men en flarra Grevens äpple eller päron cider i handen..grillen igång med soja korvar & Gizmo hoppandes runt i trädgård men Inka...då j*vlar då ska jag SLAPPNA AV =) & det ser jag otroligt mycket framemot..hoppas bara att det fina, varma sommar vädret består!!!!!
Hej hoppp för nu..

Inga kommentarer: