28 maj 2008

varför e det sommar i Sverige?

Jag fortsätter denna trista vardag med att ladda hem filmer & sitta inne & glo för att här i England e det minsann INTE sommar, sol, värme eller/och klarblå himmel här e det banne mig regn, rusk, grått, triss & kallt =( buhu..
Kommer hem om en vecka..nervöst, kommer ha ett j*vla res-schema dock, som kommer se ut ungefär följande:
Onsdag 4/6 Dag 1:
8:00 UPPSTIGNING..typ
9:30 Vetrinären- fixa dom sista sprutoma till Gizmo
11:00 (ca) åka tåg från London till Dover (ej bokat..måste göra det nu i veckan)
14:00 Måste checka in på båten i Dover (som går till Callais)
17:30 (ca) Framme i Callais...
20:30 (tror jag) tåg från Callais till Paris (måste boka det tåget med i veckan)
23:00 (ca) anländer i Paris...
Sen måste vi ta tåget/taxi/tunnelbana (???) till Charles De Gaulle flyplatsen & sitta/ligga/gå/sova där i ca 10 timmar..drygt but gotta do it!
Torsdag 5/6 Dag 2:
10:35 Flyga med SAS från Charles De Gaulle (Paris) till Arlanda (Stockholm)
13:00 ANLÄNDER på Svensk mark..tjohoo..
*håll tummarna* hårt att allt kommer gå vägen nu..jag stressar/oroar mig som vanligt, kommer inte vara lugn förrän alla 3 (jag+Helen+Gizmo) sitter i Cajsas bil på väg hem till Högsten..!!

Inga kommentarer: