5 maj 2008

Vänner eller fiender!

Det e bra att veta vart man har sina vänner...det inte förrän man vet vart man har dom som man inser att man kanske inte är vänner trots allt!
Jag anser idag att jag blitt riktigt sviken av en människa jag trodde var en god vän..men icke!
Denna persons "sanna färger" & nonchalanta & nedlåtande attityd blev väldigt klar för mig..det känns trist & tråkigt..trodde verkligen vi var vänner..vänner som ställde upp & hjälpte varann..men så e alltså inte fallet!

Vissa människor ser inte så viktigt på vänskap..jag ser vänskap som nått livs viktigt, desto mer vänner desto bättre & att man måste "vårda" den vänskap man har men tyvärr så e inte alla så kallade vänner av samma "skrot & korn" dom har vänner för att..jaaa, varför??För att man inte kan/vågar/vill vara ensam, vänner har ju alla, eller!?Jo..men SANNA vänner har inte alla..jag trodde att jag hade många SANNA vänner men det e inte förrän nu när man e lite äldre som man inser vilka ens RIKTIGT GODA vänner e..& vilka som bare e ens vänner...kort & gott!
Man ska bevara sin vänner..så det så & om inte.."what comes around goes around"!!

Inga kommentarer: