30 juni 2008

Brad Pitt...i Malmköping??

Nä,knappast..rubriken ljuger = jag ljuger!
MEN Pitten himself (Brad alltså) dricker tydligen Malmköpingsk sprit, det ni..(kom nu ihåg att jag har ALLDELES för mycket fritid on my hands eftersom jag inte jobbar) MEN iaf, jag googla lite grejjer & då dök det upp en artikel i min fejja från ekuriren.se (Eskilstuna kuriren online....wooho) där Brad Pitt & andra big shots i Hollywood dricker rosa vodka tillverkad i Malmköping (visste f*n inte ens att det fanns en sprit tillverkare i köpingen..coolers) Brad sågs dricka denna rosa vodka under Live 8-grejjen..där ser man på..Malmköping is on the map!
Tydligen så har Malmköping "perfekt vatten" (citat från artikeln) många andra platser har kalk i vattnet dock inte Malmköping därav den goda smaken på vodkan...som dock kommer i olika smaker som päron, mint, viol, jordgubb & andra frukt smaker..koolt..har personligen aldrig sett till eller hört om denna vodka men ska definitivt kolla upp det..& ska definitivt kolla upp sprit fabriken..var fasiken i M-köping ligger den gömd??I nåns källare eller?T-sprit e väl typ rosa?..H-E-M-B-R-Ä-N-T, månne!!
Nighty, night för nu..

Inga kommentarer: