2 juni 2008

jag behöver prata med nån...

Jag har en extrem osund vana att stressa upp mig för allt...jag stressar så mycket att jag mår dåligt fysiskt & psykiskt, det e j*vligt jobbigt & denna känsla önskar jag inte en min värste fiende (eller joo, det gör jag fast värre..för jag har ju såååå många "fiender" så klart..dooh) iaf jag skulle nog behöva gå & prata med nån som man säger..denna nån e väl en psykolog/psykiatrier eller nåt son (what's the difference??)
Jag orora mig fortfarande över lille Gizmo & hans färd hem..kommer allt gå bra?Har jag alla nödvändiga sprutor?Kommer han palla att sitta i sina rese-väskor/burar x-antal timmar på flyg+båt?
Jag oroar mig oxå över pengar....det faktum att jag inte har nåra men har alldeles för många räkningar BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ....give meeee moooneeeey!
Jag har ju inget jobb heller = ingen inkomst = INGA PENGAR!!hujeda mig, hur ska detta gå??
Jag e Tess-the-Mess-with-lots-of-Stress...
Jag ska på teater ikväll med Kristin & Holly, vi ska se "Woman in Black" en spök-skräckis-teater av nått slag..spännande!!!
Nu ska jag bada Gizmo för imon kommer mamma+Helen+Nettan & det ska bli kul & då vill jag ju så klart att Gizmo ska se "representabel" ut...& så åker vi ju till Frankrike på onsdag =)
"City of Love" som vi nog inte kommer se mycket av (tur att jag vart där annars skulle jag blitt mäkta besviken).. j'adore Paris...c'est la vie!

Inga kommentarer: