6 juni 2008

nationaldag på hemmaplan!

Jag e hemma NU, jag e alltså då (äntligen) på svenska jaktmarker igen & det känns nice särskilt nu när vädret e så här härligt =)
Eftersom jag fortfarande INTE fått tillbaks min deposition e jag alltså pank..(someone give me moneeee eller ett jobb)...skulle dock ta det lugnt i juni/juli men behovet av pengar e större än semester..TYVÄRR!! Kommer nog ångra detta uttalande i framtiden..men cash is king!
Nationaldag idag, tydligen röd dag & ledig så trevligt..för dom som jobbar (hmm..) själv har jag mest vart ute i solen, det var trevligt!
Gizmo gillar Sverige & att vara här på landet hemma hos mam+pap..& han kommer bra överens med Inka (min andra/första hund) dock inte lika bra med katterna ännu men han e ju lika stor som dom & har samma färger (svart/vit) dock inte samma beteende så Sotis, Flisan & Smulan (trion katter) e nog mints lika förvirrade som Gizmo.
Nu ska jag ut i solen igen =)
Bye for now

Inga kommentarer: