30 juni 2008

Tråk-hålet!

Så e snart 30 Juni 2008 en dag som gått ner i historien & kommer aldrig igen...
Idag har det regnat som fanken, så j*vla trist..blä, hoppas på sol resten av veckan, dock inte imon då jag ska jobba på caféet, då får det gärna regna..eller nä, inte om jag & Karro ska grilla på kvällen..ok, det får regna mellan kl 10-15 sen får det bli sol, deal!!
Var i Flen med pappa idag, Flen e verkligen hålan som Gud glömde & det gjorde han säkert med flit (om Gud nu finns..*tvivel*) det fnns nog bara en håla värre än Flen..Hälleforsnäs, sicket ruttet tråk-hål den "byn" är..f**n värre än Malmköping, förstår inte varför Liza Marklund tycker att hennes Annika Bengtzon (Sprängaren, Studioe Sex, Prime Time, Pardiset m.m) ska vara just från Hälleforsnäs..WHY??Liza e ju från Piteå..vad har hon för koppling till HELL-eforsnäs??
Malmköping kan ju iaf stoltsera med att den numera avlidna Ingela Agard (nyhetsankare m.m) bodde där, så det så!!
Jag har blivit en sån som har för mycket "time on my hands" att jag bara vet en massa skit om inget..& så klipper jag ut matrecept från tidningar & klistrar in i min receptbok..maträtter jag nog aldrig ens kommer göra..hmm..
Måste bara säga att jag förstår varför Victoria Silvstedt har problem med sitt spårk, svengelskan (svemerikanskan borde det vara) Jag kan ibland få svårt att hitta rätt ord & skriver gärna in lite engelska ord här & där i bloggen..som ni kanske märker ibland..
Nek..enough is enough nu blir det sen lunch eller tidig middag för min del..
Hej,hej!

1 kommentar:

Annika Marklund sa...

Min familj har, sedan femton år tillbaka, landställe i Hälleforsnäs. Så enkelt är det! Inte världens roligaste håla, men ibland är det rätt skönt att bara ha tråkigt.

I alla fall så är det därför som Annika Bengtzon "kommer" därifrån. För att min mamma i stort sett alltid förlägger böckernas handling till omgivningar hon har stenkoll på.