8 juli 2008

En smitare

Jag e så himla trött..mammuten föreslog att jag skulle boka tid hos doktorn för blodprov& kolla vad some e fel för att vara så här trött e inte normalt..e det inte??Vad vet jag..jag e iaf trött JÄMT!..
Tror kanske jag sover FÖR mycket..eller att jag GÖR för lite..det kan ju stämma in med trötthet eller hur?
Jag e lite orolig..tror ni man kan bli uppsökt från ett annat land om man inte betalat en räkning i just det landet??Jaa, jag har "smitit" ifrån en räkning, (min mobil räkning i England)..big deal?Nej, det tycker inte jag för räkningen var "peanuts".. Men iaf..inte borde ett Engelsk telefoni/mobil företag bry sig om att "leta" efter en svenne brutta för tusen ynka spänn??det var det räkningen e på..fjuttiga 1000 riskdaler..ELLER HUR??eller kommer dom sätta Interpol (inte bandet..i wish) eller Scotland Yard efter mig..hmm?!eller möjligen Sherlock Holmes eller Miss Marple??hehe..*bad jokes on me*
Nej..nu lägger jag ner denna "diskus" orkar inte mer..
FÖR TRÖTT


Inga kommentarer: