2 juli 2008

jag e tydligen för stor!

Som sagt, detta med "praktikplats" (låter som du går i 9:an sa min syrra) iaf det kommer INTE hända..det jag vill få ut av det hela e för stort..haha..
Dessa killar som har denna klubb typ jobbar hemifrån nåra dagar i vecka, det finns alltås inget huvudkontor att sitta på..inga riktiga arbetsdagar att få vara med på..nää, dessa snubbar jobbar som sagt hemifrån nåra timmar i veckan bara med att mejla & ringa runt & boka band & dylikt, han som jag pratade med föreslog att jag skulle söka mig mot dom riktigt stora klubbarna/arrangörerna/bokningagenterna i...STOCKHOLM..taa daa..ja men det ju det jag gör..men inget napp!
Sen sa att han också att inte mycket händer på sommaren..klubbmässigt, det e ju en massa festivaler..det hade jag f**n helt glömt bort (ska ju inte själv på nån så kanske därför) Jag tänkte mer i semester-banorna, inga som svara för det e inga som sitter på sina kontor för alla e på semester..wrong..wrong..vrång..dom e ju f**n på festival SEN semester hujeda mig..får la bli ett bemanninsgföretags-jobb då tills dröm-jobbet knackar på dörra' =)
Har laddat hem en Beck-film & en Wallander-film så här ska tittas på film..dock tror jag att jag "sparar" en films tills imon..vet ju ej hur vädret ser ut då & lider jag av tristess så har jag ju iaf en film kvar att kolla på (jippiii)..

Inga kommentarer: