30 juli 2008

Mas-j*vlar

Jaha..så jag e dålig på att updatera FAST jag e ledig/arbetslös...kan ju bero lite på att det e sol, klarblå himmel & 30 grader ute & då vill jag faktiskt inte sitta inne & blogga...& så det faktum att jag inte har nått att blogga om...bara en massa sol & lite bad!
Japp, jag har tagit sommarens första (och andra) dopp vid detta lag, jg som inte badat på flera år. men det var skönt som f**n.
Jobbade i cafeét under Malma Marken-helgen så den missade jag helt..(på vinst eller förlust..) Det var det j*vligt varmt i köket på cafeét (över 30 grader) & det hjälpte ju inte att det inte finns nån air condition där, en halvt fungerande fläkt & varm ugn, varma kaffe bryggare, varm mack-grill & varm diskmaskin (som pajjade en dag, typiskt..mamma fick komma & hjälpa till att handdiska) det var verkligen hett & jag blir helt slut i huvudet då & irriterad på allt..

Vi har oxå hunnit med att vara i Dalarna, det var riktigt mysigt, vi var & kollade in Helens gamla skola i Leksand, den var riktigt fin & låg precis vid vattnet (var/är det Siljan kanske som låg där?!)
Så hälsade vi på mammas sommarfamilj oxå, dom bor nära Säter, det var trevligt eftersom mamma har pratat så mycket om dom & om Dalarna så var det trevligt att få åka dit & kolla.
Det e som sagt sol ute så nu ska jag ut & lägga mig & läsa i trädgår'n & försöka få lite färg (bränna mig) på ryggen/bakbenen...det behövs, har ju lyckats få färg (bränt mig) på framsidan 3 gånger redan nu i sommar!
Hej för nu

Inga kommentarer: