6 juli 2008

s-l-o-w -m-o-t-i-o-n

Är det bara jag som tycker att denna dag har gått vääääldigt långsamt?!hmm..e det bara för att det e tråk-söndag & dåligt väder??Borde ju egentligen vara lite glad att den gått så långsamt, i vanliga fall går ju tiden alldeles för fort..bara nu har jag ju blivit en hel minut äldre..
Detta handlar ju såklart om min ångest att bli gammal...& att dö!!
Jag har alltås dödsångest & borde vara glad att tiden går sakta, det betyder ju att jag har längre kvar att leva..logiskt??Kanske det, kanske!
Idag tog jag bort/ersatte en person från min top-friendslist på "fejjan" (facebook)..mm..jag har rå-koll på såna här grejjer & ignorerar man mig då åker man bort från toppen (om man fanns/funnits där) & blir jag riktigt j*vla irriterad jaa, då åker den personen som irriterat mig bort från min "facebook"-sida helt..bye,bye. me+u = friends no more!
Jag e nog lite sad på det viset fast jag har heller inte "förlorat" så många vänner heller..dom som jag har tagit bort HELT från "fejjan" e folk som addat mig/jag addat dom FAST man inte känner varann så väl..
Dock finns det en person & dennas "entourage" på 2pers som jag tog bort för hon & jag e INTE vänner (hon hatar mig, varför?vet jag inte) men dom 3 tog jag bort HELT..bye,bye suckers!
Idag efter långpromisen hade Gizmo 12 fästingar på sig...det slog dock inte rekordet från förra veckan då han hade 15 st på sig..äckligt värre!

Inga kommentarer: