25 augusti 2008

internet-geek!

Igår hände det som inte får hända..jag kunde inte logga in på internet..nått fuck-up med min data, så otroligt frustrerande, datan e ju mitt vapen & internet dess ammunition..utan internet har jag inga vänner, inget liv & inga jobb blir sökta så det så MEN som den nörd man e så satt jag nu på morgonen & grejja lite med datan & några mus-klick senare bang bom vad allt som det skulle, mission accomplished & internet funkar som det ska =) *smile*
Jag blr lite små trött på folk som inte fattar läget med jobb...jobbet jag sökte e inget jobb jag vill ha, inte ens för 5 sekunder, jag vill inte sälja en massa skit för existensminimi -lön, jag kan inte leva på 9000(niotusen)KR i månanden..inte med hyra+räkningar+300000 (trehundratusen)KR i studenslåns-skulder..OCH jag kan inte ha min käre vän Gizmo boende hos mig då..jag skulle inte ha råd att ha han...jag skulle inte ens ha råd att ha mig själv..så nej, så j*vla desperat e jag inte att bo i Stockholm..nära mina vänner.. för jag skulle inte ha råd att bo i Stockolm..jag skulle inte ha råd att umgås med min vänner, så ligger det till..jag hoppas att det låter lika logiskt för er om det gör för mig..eller e det bättre att ta jobbet än att inget ha??För den provisions-baserade lönen? I DON'T THINK SO!

Inga kommentarer: