11 september 2008

HAIR today..gone tomorrow!

Idag ska jag inte vara så himla "neggo" utan lista 2 saker som jag för tillfället gillar skarpt!
Nr 1) Nya Kings of Leon-låten "sex on fire" måste vara den bästa låten just nu..& sannerligen Kings of Leons bästa låt...nånsin..just nu iaf, vem vet hur deras framtida låtar kommer låta men just nu idag är det denna låt som "rular fett" =)
Nr 2) Victoria Beckhams (posh spice) nya frisyr (en e"elfin crop" typ), den e grym & passar henne sjukt bra..hon påminner om en gammal 6o-tals skådis..lite Audrey Hepburn-esque tror jag bestämt..eller??Jag säger bara GO, Vicky B..hon får bara mer & mer stil & klass jämfört med hennes hey-days som trash-glammig "fotballers-wife" för nåra år sen..numera e hon NÄSTAN fashionista nummero uno..
Jag gillar ju hår/frisyer/hårfrisering så Vicky B frisyr är "right up my street" som britterna skulle säga..jag är personligen i 2 världar när det gäller hår..jag vill ha en kort skarp svart/brun-hårig frisyr a la 20-talet/60-talet men oxå en lång blond svallande frisyr a la 70-tal typ (så som bloggaren Elin Kling har..typ, den e snygg)...MEN har ingetdera just nu & vet inte åt vilket håll jag vill gå iaf..save it or chop it??Men luggen den stannar..för evigt känns det som, men det e jag!!

1 kommentar:

Noor sa...

I say Save It!
Du vill väl inte se ut som en gammal 60- talist?
Själv tycker jag att de flesta tjejer passar i långt hår, och kort hår för killar.

Men hur du ser ut vet jag inte ^^
Men gjör inte nåt du kommer att ångra :P