22 oktober 2008

2 is a company..3 is a crowd!!!

Jag ska starta mitt eget företag...jag behöver bara hitta en mer nisch-"market" så att säga...nåra förslag?
Jag har alltid sagt att om mitt jobb inte redan finns här hemma så får jag väl skapa det själv & så får det bli...under tiden som mitt företag växer & gror så kommer jag ju så klart att bli tvungen att ta ett annat jobb så länge...tills nått vettigare dyker upp...om nu inte företaget skulle gå så bra dvs..
Musik-industrin e ju en dalande stjärna så ska satsa på nåt inom evenemang (event) det blir nog kul..men det gäller att komma igång..& jag e sååååå seg just nu....!
Jag har icke hört av Oasis-folket..men dom får imon på sig...sen mejlar jag, har ingen lust att ringa IGEN..inte nu när dom sa att dom skulle höra av sig...

Inga kommentarer: