23 oktober 2008

Funnen död!

Vad e det som händer i lilla Sverige!?
Folk blir mördade hej vilt, lilla Engla i somras & nu Caroline..läste att man nu hittat henne!(så klart fler som blitt mördade under tiden men nu nämner jag bara dessa 2 uppmärksammade fall)
Det e hemskt..man vet f*n inte vem som e psykotisk mördare som bara väntar på att bli en "mean, lean killer-machine" bara man säger eller gör fel sak...& så smäller det..
Carolines sista ord till sin mördare var " hur f*n kör du egenligen?" han "snapped" & mördade henne..på grund av vad hon sa eller!?sjukt....& Engla mördad av en pervers pedofil...långtradar-chaffis..hmm...why am I not surprised!?
Min pappa HADE en långtradar-chaffis-polare för typ 10 år sen, denna karl var VIDRIGT...han var "skum of the earth"...jag var typ 17-18 när han dök upp är hos oss hela tiden & han var äcklig mot mina småsyrror...Nettan var typ 12 år & Helen typ 14, han var mest vidrigt OCH pervvig mot Helen...han e nog lätt en person som skulle (säkert har gjort) ofredat unga tjejer (tjejer rent allmänt i alla åldrar) & som om nått händer, nån säger/gör fel sak..han skulle nog kunna mörda!
Jag å andra sidan skulle lätte kunna mörda honom....Min pappa fick nog av honom efter det att han började sprida lögner om oss, min familj....!
Summan av kardemumman e den att man ALDRIG kan veta vem som e en möjlig mördare..vid fel tidpunkt & fel plats kan allt gå åt h*levete..& det e läskigt att veta...!
TA HAND OM VARANN DÄR UTE!

Inga kommentarer: