12 oktober 2008

Ge mig nya vänner!!!!!

Jag har upptäckt sen en längre tid att det finns x-antal ÖVER-pretantiösa vänner i min lilla skara av vänner..dom stör mig..jag vill nog byta ut dom mot nåra mindre pretantiösa vänner..kanske kan man "sälja ut" dom på blocket eller tradera för högstbjudande?!F**, jag skulle till och med SKÄNKA bort dom bara jag blir av med dom...(i name NO names vilke/VEM dom/den e!!)
Jag har oxå hört att en person i synnerhet "tävlar" med/mot mig..hmm..i vad?och varför??eller jo, jag kan kanske fatta varför men denna stackars lille krake ödslar bara sin tid..& nu även min..BLÄ..lägg av & lägg ner!!!!!!!!!!!
Var på min storebrors hus-inflyttningfest i går & j*vlar i mig så grymt kul jag hade..jag & min vän Charlie var "the last women standing" & var ibland dom sista som gick..vi trodde inte att det skulle bli så skoj..(jag fick lite "male-attention" från 2 håll & det kändes bra *big smile*)
Så för at summera mina 3 helger fullt av partajjade..från Eskiltuna till Stockholm & till lilla sketna hålan Malmköping så kan jag bara poängtera det så här..(chockerande vem som vann)
Tredje OCH sista plats:Stockholm & klubben Village
Nominering: skit-ställe i sann Stureplans anda fullt av blåsta plastik-tutts-blondinos samt väl-insmorda-backslick-"stekare" som dansa loss till RADIO-musik..BLÄ.BLÄ.BLÄ..folk som går dit borde "get a personality ..if not born withone..buy one!!"
En god andra plats:Eskilstuna & klubben Raw
Nominering: En helt ok klubb & som dagen i ära hade electro-tema, i like it a lot..hann inte vara där alltför länge MEN det fanns en massa potential..muisk-mässigt sett & folk-mässigt =)
Vinnare på första plats: Malmköping & Mickes hus
Nominering: En husfest e en husfest & det e forever FEST =) Mycket blandat folk, bra musik, fick en slänga av live-musik oxå, ragg-tillfällen för alla (hehe) Folk på landet/vischan/byhålan vet hur man festar..på riktigt..jag hade så sjukt grymt otroligt j*vla kul..MER HUSFESTER ÅT FOLKET, YEAH!!!!!!!!!
Nästa lördag & 9 lördagar framöver kommer jag finnas i baren på SVT storsatsning "Dansbandskampen" i Strängnäs...KOM DIT..om ni gillar dansband..eller vill se mig mixa drinkar & flottera med Peter Settman & Magnus Carlsson haha HA!
Ha're gött out there!

Inga kommentarer: