10 oktober 2008

i skapandets tider!

Jag provjobbade INTE idag!!!
Dom ringde & hade hittat nån som var kristallklar för jobbet MEN dom vill inte "förlora en sån karaktär som jag" (eller nått i den stilen) så jag ska ringa på måndag/tisdag & så ska dom fixa ett annat jobb åt mig..duger väl..vill ju inte jobba i affär men det råder ju brist på jobb så jag får väl tacka & ta emot det jag får...SÅ LÄNGE!
Jag ger inte upp hoppet om att hitta 'the perfect job'..det finns, annars ska jag skapa det själv =)
Idag kommer Charlie hit & stannar tills på söndag..för vi ska på husfest imorrn..tjohoo..FUN,FUN.FUN!
Min storebror har inflyttningfest i sitt nyinköpta hus, jag gillar husfester man får inte chans att gå på dom lika ofta som när man var yngre..Vi som e uppväxta på landet/mindre städer/orter/byar vet vad jag pratar om..RIKTIGT FETA husfester..FF (föräldrafritt) så var det iaf i tonåren..kul som fan!!
Jag ska återupfinna dom gigantiska-tonårs-periods husfesterna så som aldrig för..det & så mitt dröm-jobb..det e 2 saker som jag ska skapa i en väldigt snaf framtid..jag *lovar*!
Hej hopp for now =)

Inga kommentarer: