22 oktober 2008

I'm an addict

Jag läste i går att bloggande e beroende framkallande...alltså att läsa bloggar..hmm..jo, kanske..jag läser 5 andra bloggar så i-keep-up-to-date med mode, musik & lite vardagsbetraktelser & så klart mina vänners bloggar men jag e nog mer beroende av att skriva min egen blogg!
Min blogg e lite som min dagbok, jag skriver vad jag tycker & tänker..fast jag inte namnger mina vänner..ibland gör jag det om det e nått snäll/bra jag skiver om MEN jag skriver inte namnet på den/dom jag e sur/arg/förbannad på, det kan bli så j*vla fel då...även om jag verkligen vill att denna person i så fall ska veta hur jag känner men i sinom tid kommer det fram, jag e inte rädd att säga det face-to-face hur jag känner men det e lite väl elakt att skriva om det+ att då finns det ju bevis, svart på vit, att jag skrivit illa om den personen..& it will come back to haunt me..& det vill jag ju verkligen inte =/
Nej, nu ska jag ut & njuta av solen..& blåsten....

Inga kommentarer: