14 oktober 2008

Liggsår eller friskförklarad!

Jag e sjuk=förkyld...& spenderar nu min 2:a dag i sängen...jag har nu fått ont i ryggen av detta..kan det vara liggsår, månne?!I hope not!
Ska ringa Oasis-chefen snart..nervigt, undrar vadan för jobb dom kan ha åt mig..om ens nått!
Denna vecka e hektisk för mig som trots allt e arbetslös...jag måste bli friskförklarad då jag har ett "dansbandskapmen"-möte (TV-programmet som jag ska vara med & jobba för..i baren!) det e på torsdag-kväll...på fredag-morgon ska jag till läkaren & kolla upp lite andra åkommor (e jag glutenallergiker och/eller laktos intolerant..& lite annat skit) & så på lördag börjar "Dansbandskampen" som ska sändas på SVT...
Om jag nu skulle få jobb på Oasis..då måste jag hinna friskna till ännu mer då jag sagt att jag kan börja OMEDELBART ehh...vilket i sig betyder S-T-R-E-S-S nåt så innih*lvete eftersom jag måste hitta en lägenhet..snabbt..då jag hatar att sova borta mer än 2 nätter..& jag fullkomligen hatar att "leva ur en kappsäck" så att säga..jag vill ha min säng..mina kläder..mina saker omkring mig..!
Jag kanske e förkyld för att jag stressar!?hmm...nää..nu ska jag vila en timme innan jag ringer den där karl..
Hej för nu!!

Inga kommentarer: