19 oktober 2008

Vad hände sen då???

Jo..igår gick då "dansbandskampen" av stapeln..Tyckte det var bra att banden körde covers & inte enbart en massa dansbandsmusik-skit!
Jury-medlemmarna Magnus Carlsson & Thomas Deutgens (vem e han egentligen?..iaf han kom fram & beställde drinkar av moi..) hängde i baren jag stod i..
Magnus Carlsson & hans "more then camp"-entourage drack x-antal champagne-flaskor....hörde att Bert Karlsson satt i publiken..såg dock varken till honom eller Peter Settman..Jag hade fullt upp att tackla en idiot-kollega i baren!!
Arbetsdagen började illa eftersom vi blev sminkade till utomjordningar..tack vare JÄVLA Silja Line Tallink förbannade Galaxy (vi e ju sponsrade av dom)..jag fick blått smink I HELA ANSIKTET & ett par buttericks-öron så jag hörde inget under hela kvällen..
Sen fick jag jobba med en idiot..en stor jävla idiot...hon trodde väl att hon var nån form av chef..detta var oklart för oss andra som jobbade med henne..men hon tog väl på sig den rollen..hon gnällde på precis allt & var extremt otrevlig..hennes tonfall mot oss var oacceptabelt & hon "dumförklarade" mig & mina andra kollegor i baren konstant..DETTA E INTE OK..fortsätter hon så nästa vecka..då jävlar får hon mig med att göra, jag kommer säga till henne på skarpen!
Hon var inte den enda som inte klarade av stressen (dock var det ju inte mycket att stressa över!det var hyfsat lugnt..)
Det var fler personer som hade otrevliga attityder & oacceptable tonfall...så tänker jag inte vara mot min personal när jag blir event projekt ledare..NO WAY...kan man inte hantera stress på ett trevligt & värdigt sätt borde man kanske tänka över vad det e man håller på med..& möjligen byta jobb/position/roll/ansvarsområde..man ska inte (utan BRA anledning) var otrevlig mot sin personal!
Som ny personal på denna arbetsplats e jag besviken.."first impression lasts" & jag känner verkligen inte för att gå dit nästa vecka...
Allt detta med det blåa sminket, stora buttericks-öronen, mina otrevliga kollegor & att bli "dumförklarad" (typ) ÄR UNDER MIN VÄRDIGHET....jag känner mig förnedrad..JAG HAR FAKTISKT EN UNIVERSITET UTBILDNING....FRÅN LONDON DESSUTOM..jag behöver inte ha jobb som detta & ta sådan skit!
Nu ska jag ut & gå för att koppla av & tänka ut en bra taktik för nästa vecka.....

Inga kommentarer: