13 november 2008

Big Brother-kändis?

Det blev mer av än Katie Holmes frisyr (den frisyr hon hade när hon bar "den där" röda klänningen)
Jag e nöjd & min frisör e grym...hon snacka som aldrig förr...hon är tydligen kusin med Kitty Jutbring..vet egentligen inte vem denna Kitty är förutom att hon skirver nån krönika i nån dagstidning (vet inte ens vilken..expressen eller aftonbaladet) & hon var med i Big Brother...har alrig kollat på svenska Big Brother då det suger mega k*k (hmm..men det gjorde dom väl i Big Brother oxå...tjejerna vaa!?hehe...smaklös TV)
I svenska B.B handlade det bara att sitta & glo på folk utan personligheter & UTAN IQ men med stora silikon-"rattar", plutmunnar & stora platina-blonda hårsvall & hormonstinna spännisar...tacka vet jag B.B i England..där hade dom medverkande lite mer karaktärer..även om vissa kom direkt från psyket för att sen återvända dit när programmet var över men man fick se en hel del dramatik, intriger & bitch-fights...inte så mycket snask & snuks som här hemma...om jag har förstått saken rätt!?
(Bortse från Tom Cruise...Katie Holmes and THE red dress+ min/hennes frilla..lovely!!)

Inga kommentarer: