19 november 2008

Dagens outfit

Jag modebloggar inte pg av den simpla anledningen att ni/dom som läser denna blogg skulle bli måttligt uttråkade av mina/MIN outfit/s...
Jag har nämligen på mig otroligt sköna mjukis-brallor à la J-Lo/Paris Hilton typ 70% av min arbetslösa tid här hemma på landet..till det har jag oftast mina super-duper sköna american apparel-hoodies =) eller nån skön vila-cardigan (love them) ELLER så har jag mina grymt sköna pösiga Levis-jeans (tack till Uthayla som lämnade dom åt mig i London) återigen tillsammans med ovanstående hoodies eller cardigans..
MEN jag har inte på mig detta dom resterande 30% av min tid..då jag måste se mer representabel ut..som på arbetsintervjuer, shopping på stan, hänga med kompisar + utgång/fester/partajjande, nää, då anstränger jag mig betydligt mycket mer..gillar att bära mina super-skinny svarta cheap mondays jeans ELLER mina älskade charcoal -färgade SEVEN FOR ALL MANKIND jeans (tack till Ana på Josef för dessa..dom e fierce) till detta bär jag gärna nån skön top/linne/överdel rent allmänt..
Sko-mässigt gillar jag ballerina dojjor+boots (stövlar/stövletter) men då jag e 175 lång så känner jag mig föööör lång att ha klackar fast jag gillar att vara lång men jag kan inte gå bra i klackar..
Jag blir dock mycket längre ä samtliga av mina vänner..dom e kortare än mig...inte Karro, Kristin, Vicky, Mia & Katie dom e lika långa..men det e oxå dom 5..övriga vänner e kortare!
= JAG, 70% av min tid, mjukisar+hoodies..bekvämt!!
=JAG, dom resterande 30% av min tid..representabelt!

Inga kommentarer: