20 november 2008

kan du hora av dig??

Jag har fått en ny mobil...en samsung...min andra mobil..oxå en samsung e död!
Jag har dissat denna (döda) samsung nästan ända sen jag fick det..nu ångrar jag mig!
Min vita lilla samsung x830 ------------------------------------------->>>>
Denna samsung var liten, kompakt, bra musik/mp3-spelare & "imponerade" fortfarande på folk trots att den är (VAR) över 2 år gammal, not bad!
Jag dissade den pg av dålig kamera+dåliga batterier..nästan från start & sen var knappavsatsen j*vligt knepig..hade bara 2 rader..en mobil brukar ha 3!
Iaf, min nya samsung e ok...Har haft en temporär Sony-Ericson..den var ok den med..innan dess hade jag 2 olika motorolor (motorola) dock utan svensk ordlista (hade inte bokstäverna å, ä,ö) så folk fattade väl inte hälften av vad man skrev..jobbigast att skriva var ordet höras av/hörs/höra..(vi hors, hor av dig, hora av dig..i värsta fall..not so great)

Inga kommentarer: