7 november 2008

depression & glädje

Jag känner mig lite deppig trots att jag nu hittat ett jobb..dock e detta jobb ett jobb jag behöver men egentligen inte vill ha..
Mitt största problem hittills har varit det faktum att jag ej har nåra pengar..nu e väl det problemet iofs löst när jag börjar jobba men det känns lite drygt då det e ett butiskjobb!
Jag vill inte stå i butik..det e trist..det var iaf trist när jag provjobba MEN det kanske blir bättre när jag väl börjar där..det e ju inte ett livstids-jobb direkt heller, får väl leta andra jobb!
Blev lite glad idag då jag upptäckte att det gamla Eskilstuna bandet "Yvonne" (som tyvärr inte längre finns) har startat et nytt band under namnet "Strip Music"..det e nåra av dom gamla Yvonne-medlemmana som startat bandet...
Jag gillade Yvonnes musik så himla mycket ..så mycket minnen..så himla Eskilstuna..90-tal & upptäckten av indie-pop musiken...det var tider det!!

Inga kommentarer: