11 november 2008

Det e slut nu

Jag tänker säga upp mig från Oasis innan jag ens börjat jobba!
Varför?
Jo, därför:
Jag anser att detta jobb skulle stjälpa mig = bli deppig så-in-i-tusen (been there before and don't wanna go there again)
Jag vill INTE ha det (end of story) jag vill inte vara där..detta e inte min typ av jobb.
Jag kommer inte kunna ge dom 110% vilket betyder att jag inte skulle vara bra (säljmässigt) i deras ögon.
Jag kan inte garantera dom att jag skulle vara där om 3 år..jag kan inte ens garantera dom att kag kommer vara där om ett halvår...eller ens om en månad!
Om en månad kommer det vara f*n så svårare att säga upp mig...så jag gör det nu!
Jag betalar ingen hyra, inga räkningar..jag har bara en skuld: mitt studentlån & det ordnar sig..det gör det alltid..bara jag hittar ett jobb jag e nöjd med..behöver inte vara ett dröm-topp-jobb..bara ett jobb som jag känner att jag kan stiga ur sängen på morgonen för att gåp till..det gör (tyvärr) inte Oasis..
Nöjd nu?
Det e iaf jag!

Inga kommentarer: