26 november 2008

GE MIG!

Det e till en fördel att bo på landet när man e arbetslös OCH pank..man kan inte shoppa för det finns inga affärer här på landet!
Tur e väl det för jag har ändå inga pengar att shoppa för..NÄR jag hade pengar var (är) min "last" boots, bags and perfume =) (skor/stövletter/väskor/parfym)
När det gäller parfym e jag noggran, det ska helst vara: agent provocatuer, lolita lempicka, lanvin eclat d'arpege , cerrutti 1881 eller möjligen diesels "fuel for life", gillar även Kate Moss & Naomi Campbells dofter!
Men skor & väskor e inte i dyraste laget...det har jag inte råd med..wish i did..men icke, den dyraste väskan jag har e av märket Fransesco Biasia, den e en så kallad "weekend bag" i brunt fint läder, stor & rymlig..köpte den för inpris på sko-afären jag jobbade..
Dock finns det 2 märkes-väskor som jag verkligen vill ha & ska i framtiden investera i, det e en Marc Jacobs stam-bag (super snygg) & en Chanel väska (love it)..gillar även märket Balenciaga!
Marc Jacobs quilted stam bag..i brunt läder helst =)

Chanel..i rött eller svart..gillar "kedje"-handtaget jätte mycket!

Inga kommentarer: