3 november 2008

Grodor i munnen

F***n vad jag hatar när jag inte kan figurera ut hur nått funkar..just nu vill jag ta bort en blogg som jag tyydligen följer här på blogger men dom j*vlarna (här på blogger) har gjort det omöjligt att ta bort den..deras info stämmer inte..jag vill inte vara en "follower" längre...remove me!?Hur gör man????
Jobb-letande går segt, hur j*vla svårt kan det vara att få ett j*vla jobb?!
Jag har erfarenhet inom både butik & kontor + en 3-årig j*vla universitets-utbildning som snart börja kännas lite överflödig..var den nödvändig??Jag får ju uppenbarligen inga jobb så jag kan inte betala tillbax mitt studentlån..*toppen*
Jag vet att jag just nu svär som en borstbindare...eller som en engelsk vän sa till mig "you have the tongue of a sailor" mitt svar blev då.."fuck off" så klart :)
Jag e för gammal för att tro på grodor som hoppar ur munnen på mig varje gång jag svär...så det så..JÄVLA SKIT!!!

Inga kommentarer: