15 november 2008

Jag i "sanningens ögonblick"?

Skulle INTE tro det vaa..
Av alla "car-crash" tv-program så e väl detta det allra värsta (alltså "sanningen ögonblick"..för det heter väl så?)..sitta & glo på en massa puckon som vill få en quick-fix till rikedom & kändisskap..om man nu kan kalla 15 sekunder i rampljuset för FAME..& en miljon för rikedom..f**n..en mille i KRONOR...det kommer man tyvärr inte långt på i dessa tider..vinner man det i PUND..visst, då ÄR man lite rik!
Iaf..jag hade oturen att hamna på kanal 5 i mitt "zappande"..(ville undvika reklampausen i Agatha Christies " Poirot" som fick på 4+ eller nåt sån kanal) så jag hamnade på "sanningens ögonblick" där nån liten snärta erkände att hon söpa upp assistent-pengar, låg med nån för pengar & ville allmän reta skiten på sin morsa..jag fattade inte riktigt..Assisent för/av vad?Vem låg hon med?Vems pengar söp hon upp?(sina egna??..what't the big deal..Stureplan en lördagkväll & ALLA e där & super upp/bort sina stålar...inte jag dock..jag ogillar skarpt Stureplan..super i så fall upp mina pengar nån annanstans)
Iaf denna lilla snärta "vann" dock BARA 75000 kr som i hennes ögon var.."inga pengar"...sen..när det inte kan bli värre äntrar Linda Rosing scenen...(reklampaus-h*lvetet e forttfarande inte slut..Monsieur "Poirot" come back..maintenant s'il vous plait!)
Jag ogillar Linda Rosing skarpt...vad f*n e hon känd för?Vad har hon gjort?Vem e hon?
En sak e klart dock...hon e inte känd för nåt..hon har inte gjort nåt..hon e ingen med andra ord.
Linda pinsamheten själv..har skrivit till Slitz/Moore (vad f*n dom nu heter..dom där magasinen) & SJÄLV BETT att får vika ut sig....PINSAMT!
Sen erkänner hon att hon att e svartis på Carolina Gynning...VARFÖR?Jo, för Carro blir så "snygg på alla bilder"...Denna förklaring e ju en ren & skär LÖGN...Linda e svartis på Carro för denna har en karriär (av nåt slag) hon har fått göra seriös TV, skrivit (en läst) bok..hon e konstnär vars tavlor kostar et par tusen..hon e allt Linda Rosing inte är & kommer aldrig bli!
Man ser ju igenom att detta e varför hon EGENTLIGEN e svartis...pinsamma Linda MEN kunde inte Pontus Gårdinger kommit på en grym följd-fråga då rå?!Nää..inte då..sen vet jag inte hur det gick.."Poirot" hade börjat igen...(det var husan som var..c'est murderer...)
Summan av kardemumman..pinsam TV, pinsam Linda Rosing!

Inga kommentarer: